09 de gener, 2006

Loft (15) per Joan Santaló i Peix

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola. No sé si sóc massa crític o què. Probablement no estigui en la "onda", però la majoria de vegades se m'escapen coses de la vostra tira...
Per exemple, els noms dels personatges. Encara no els conec. Almenys no pel nom. Llavors em perdo coses perquè el gordinflon aquest, que no sé com es diu...
S'ha venut un ronyó seu?? S'ha venut el ronyó del tiu de les olleres? S'ha venut el ronyó del gos??
Clar saber el nom del gordo és fonamental per la comprensió de la tira...
I després, em temo que el comentari del passota del tupé ja l'he vist fa poc en un altre lloc... Què és una còpia descarada del mateix comentari que deixen anar els de "al otro lado de la cama"??

Atentament

Un amiguete

Santi ha dit...

Hola senyor Amiguete (amb amics així qui vol enemics...)
El gordinflon textualment diu "em vaig vendre un ronyó" - si no queda clar que era el seu ronyó... no se... s'ho podria fer mirar.
El pasota amb ulleres parla amb l'altre noi de un tal Tito que no hi és a la vinyeta i que hi era abans. Qui pot ser?... No se...qué difícil...

Hi ha qui diu que no s'ha de tractar al públic de tonto...

De totes formes, s'accepta la crítica, tot i que també espero s'acceptin les meves explicacions.
En un futur procurarem que les vinyetes quedin més clares.
Per cert, es diuen Tito (el gordet), Loren (el de les ulleres fosques) i Mark (el de les ulleres de vista). El gos es diu Professor Simons, tot i que li diuen Cheewi.


Molt cordialment,

L'autor.

Santi ha dit...

Per cert.

Sí, es una còpia descarada del comentari de Los dos lados de la cama.

Comentari que és una còpia descarada del de Colega donde está mi coche.

Comentari que és una còpia de la sèrie Sienfield.

Segueixo?

Anònim ha dit...

no cal; es diu Seinfeld...

Anònim ha dit...

Jo. Si ja sabia jo que no havia d'obrir la boca...
Sort que faig servir pseudònim o aquí em peguen...

Jo